NH Kanaal (Starnmeer)

Maandag, 16 april 2018

Zondag 8 april stond de 2e competitie wedstrijd op het programma van ons cluppie HSV de Vrije Visser. Koos was niet aanwezig i.v.m verplichtingen van zijn schoonzus , dus met 8 man zondagochtend 0m 05.30 aan de waterkant om ons te melden voor deze 2e wedstrijd...

NH Kanaal (Starnmeer) 8-4 2018.
Theo: zondag 8 april stond de 2e competitie wedstrijd op het programma van ons cluppie HSV de Vrije Visser. Koos was niet aanwezig i.v.m verplichtingen van zijn schoonzus , dus met 8 man zondagochtend 0m 05.30 aan de waterkant om ons te melden voor deze 2e wedstrijd .
Wat een verschil met de eerste wedstrijd want toen was het koud en akelig , maar nu zag het er allemaal veelbelovend uit deze dag wat was voorspeld .
Nadat om 05.30 de loting werd gedaan door Johan en Theo hadden we er allemaal vel zin in om te gaan VANGEN !
Het kanaal LAG ERBIJ ALS een strak biljartlaken , haast geen wind en wat wel opviel geen visje wat je zag springen ?
Het ergste was weer dat het Kanaal NIET stroomde en dat is de laatste 2 jaren al bijna niet meer het geval REDEN ? , IK WEET HET NIET !
Maar dat het dan allemaal wat moeilijker word weet je van te voren al .
Arie loten de kop en Ben loten de staartplekken .
En er wel al gezegd ARIE potje uithalen , maar nee voor Arie werd het vandaag weer een erge lange zit .
Zowel met de feeder als met de stok wist hij maar een kilo vis binnen te halen en werd laatste .
Op 2 zat ikzelf Theo en wist met een gewicht van 6.280 GRAM vandaag 3e te worden .
Zowel mijn vis gevangen met de stok en de feeder .
Weer blijf ik zeggen maak 1 keuze , want het is moeilijk en dat zeggen ook andere je te concentreren op 2 plekken kwa voer en aas brengen .
Op plek 3 zat vaste stok crack Johan en deze had het ook niet makkelijk om de keuze te maken ,
Johan werd vandaag 5e met 4.700 GRAM .
Op plek 4 zat Kees de WANDELAAR , EN DAT HEEFT HIJ VANDAAG OOK WEER GEDAAN .
Cees kon met de feeder niks vangen en met de stok kwam hij aan en gewicht van 2.600 GRAM en werd vandaag 7E .
Dan op plek 5 was het onze komiek Ton .
Ton zijn eerste wedstrijd vissend met opnieuw de stok werd Ton vandaag 6e met een gewicht van 4.140 gram .
Op plek 6 onze FRIET KONING Gert-Jan en deze was weer best op dreef hoor vandaag .
Hij pakte vandaag de 2e plaats met echt een paar grote platte in het net met de feeder .
Met een gewicht van 8.040 GRAM was hij tevreden .
Op plek 7 onze Timmerman en goed vissende Vries .
Opnieuw kon hij het Niet war maken wat hij eigenlijk wilde .
Feeder niks ? dan maar stok en dan nog 4.720 GRAM vangen bleef hij zijn maatje Johan net 20 gram voor
Wat ik wel hoorde is het dat Johan niet zijn voer en aas meer regelt hahahah.
En dan op de Staart onze FEEDER CRACK BEN VAN DE ARK .
Deze man sloeg met een ultra lichte feeder maar liefst 13.460 GRAM IN HET NET .
Een zeer goede prestatie van onze Kampioen van vorig jaar en staat hij na 2 wedstrijden opnieuw op de 1e plaats .

Zondag 22 april is wedstrijd 3 aan de beurt en wie weet komen er dan meerdere vissers over de 10 kilo vis .

Stand na 2 competitie wedstrijden
1 Ben van de Ark 3 punten gewicht 19.460 gram
2 Theo Meeuwenoord 4 punten gewicht 13.840 gram
3 Gert-Jan Verkerk 5 punten gewicht 13.440 gram .
4 Johan Puper 9 punten gewicht 8.820 gram .
5 Vries Stomphorst 11 punten gewicht 4.980 gram
6 Cees van Rhijn 12 punten gewicht 4.280 gram .
7 Ton Kooopman 15 punten gwicht 4.140 gram .
8 Koos van de Ark 15 punten 1.360 GRAM .
9.Arie Schouten 16 punten 1.000 gram .

Grootste vis Gert-jan verkerk 54 cm .

M.V.G THEO DE MEEUW.