KOPPELWEDSTRIJD IN HET N-H KANAAL -AKERSL0OT ZONDAG 6 MEI 2018.

Maandag, 8 januari 2018

HSV de Vrije Visser uit Noordwijk organiseert weer op veler verzoek op zondag 6 mei 2018 een koppelwedstrijd. Deze wedstrijd werd 22 keer in de Ringvaart rond de Haarlemmermeer gevist. Na teruglopende vangsten op vele plekken , maar vooral door de ruimte,s langs de baan is er besloten om dit jaar een andere locatie te zoeken en deze is gevonden nl in het N-H KANAAL BIJ AKERSLOOT , een prachtige locatie , met genoeg ruimte om een eerlijke baan uit te zetten en een water waar als het mee zit aardig vis kan worden gevangen . Denk dan ook dat wij als organisatie hier een hele goede keuze maken ! Er is plaats zoals alle jaren voor 90 deelnemende koppels. Het uitgekozen parkoers zorgt er voor dat er tussen de deelnemende koppels zo’n 40 tot 50 meter ruimte zit en dat is toch prachtig !

KOPPELWEDSTRIJD IN HET N-H KANAAL -AKERSL0OT ZONDAG 6 MEI 2018.

De drie sectoren worden als volgt uitgezet:
RECHTS VANAF DE PONT TOT ALKMAAR .

VAKPRIJZEN: 6 prijzen per vak, dus 1:5 en voor de algehele winnaars 200 EURO EXTRA.
* Maximaal 90 koppels!!
* Inschrijfgeld: € 35- per koppel
* Er wordt in 3 vakken gevist (let op, bij te weinig aanmeldingen worden de prijzen aangepast.
* Er wordt gevist van 8.00 TOT 13.00 UUR.
* Inschrijvingen mogelijk tot 1 MEI 2018 per MAIL bij C.VAN RHIJN E-mail adres t.w. hsvdevrijevisser@hotmail.com

Daarbij vermeld u de 2 NAMEN van het koppel en de PLAATS waar u vandaan komt met uw TELEFOON NUMMER
Na de aanmelding per mail gaarne het bedrag van 35 euro binnen 2 weken overmaken op: Regiobank Noordwijk IBAN NL 84 RBRB 0947801138 t.a.v. H.S.V DE VRIJE VISSER Met vermelding van de 2 namen van de deelnemers, uw woonplaats en telefoonnummer. Als het geld binnen 14 dagen is overgemaakt ontvangt u per mail een bevestiging van de inschrijving. Let wel op: Bij GEEN betaling na 14 DAGEN vervalt uw inschrijving !!! Voor eventuele vragen over de wedstrijd kunt u contact opnemen met mede organisator THEO MEEUWENOORD op telefoonnummer 071-3620113 tot 16.00 uur.

Wedstrijdreglement:
* Hengelkeuze is vrij
* Aas vrij, m.u.v. gekleurde maden en tubifex .
* Alle vis telt (behalve paling-snoek -snoekbaars)
* Prijsverdeling is dus 1 op 5 per vak; 6 mooie prijzen per vak (bij wedstrijd niet vol word het per rato aangepast.)
* Er wordt bij de wedstrijd ook nog gepould 1:6 dus maar liefst 15 leuke poule prijsjes. Loting en prijsuitreiking voor deze wedstrijd vindt plaats in: Cafe -Restaurant DE VRIENDSCHAP. Kerklaan 16-18 1921 BL Akersloot. Tel: 0251-312866. (LOTING VANAF 05.30 Alle jaren zit deze deze wedstrijd bomvol schrijf je snel in want vol is vol !!!! WIJ ALS ORGANISATIE HEBBEN ER WEER HEEL VEEL ZIN IN ! Met vriendelijke groet CEES VAN RHIJN EN THEO MEEUWENOORD .