Koppelwedstrijd Ringvaart

Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 13-09-2013
Inschrijfgeld €40,00
Plaats Haarlemmermeer
Er wordt gevist in de Ringvaart rondom de Haarlemmermeer. Er zal rekening gehouden worden met de baggerwerkzaamheden waardoor er uitgezet worden op de stukken waar nog niet gebaggerd is.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Dames, junioren, kinderen

Grote koppelwedstrijd Ringvaart

HSV de Vrije Visser organiseert op zondag 15 september 2013 voor de 20-ste keer de grootste koppelwedstrijd van Nederland. Ook deze keer zal er weer gevist worden aan de Ringvaart rondom de Haarlemmermeer. Op dit moment vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan de Ringvaart. Er zal rekening gehouden worden met de baggerwerkzaamheden waardoor er zoveel mogelijk uitgezet zal worden op de stukken waar nog niet gebaggerd is.

Er is plek voor maximaal 160 koppels. Er wordt gevist in vier vakken. Bij te weinig aanmeldingen kan de organisatie besluiten het aantal vakken terug te brengen van vier naar drie vakken. Er zal worden gevist van 9.00 uur tot 14.00 uur.

Inschrijven
Het inschrijfgeld bedraagt € 40,- per koppel. Het inschrijfgeld dient na telefonisch aanmelden direct te worden overgemaakt. Inschrijven en betaling is mogelijk tot en met vrijdag 13 september 2013.
U kunt u betaling overmaken op:
Regiobank Noordwijk N.R 947801138
Gironummer 35204.
Ten name van: H.S.V de Vrije Visser Noordwijk
Onder vermelding van uw naam en inschrijfnummer (dit ontvangt u bij uw inschrijving).

Wedstrijdreglement
- hengelkeuze is vrij;
- aas is vrij, met uitzondering van gekleurde maden, gekleurd voer, vers de vase, tubifex en imitaties hiervan;
- alle vis telt, behalve paling, snoek, snoekbaar, meerval en barbeel.

Prijzen
- bij een maximum aantal inschrijvingen 32 geldprijzen, prijsverdeling 1:5. Bij minder inschrijvingen, zal het aantal geldprijzen naar rato bepaald worden.
- er zijn 16 mooie pouleprijzen, prijsverdeling 1:10.

Loting
Loting voor deze wedstrijd vindt op 15 september a.s. vanaf 6.00 uur plaats in:
Biljart De Sport
Huigsloterdijk 3
2156 LD WETERINGBRUG

Meer informatie en contactgegevens
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nico Meeuwenoord via het telefoonnummer 0713614471 of 0621825317. Het adres voor contante betalingen is Hoogtij 179 te Noordwijk.

Organisator(en) HSV de Vrije Visser