Prijsuitreiking Competitie 2012

Zondag, 25 november 2012

Restaurant Zonneweelde

De prijsuitreiking werd ook dit jaar weer gecombineerd met een heerlijk diner in Restaurant Zonneweelde.

Rond 18.00 uur kwamen de eerste binnen. Eerst even gezellig borrelen en lulle over vissen( wat een verhalen weer). Wat is het voor de meeste weer een mooi jaar geweest met veel vis en goede uitslagen. Ondertussen zijn Theo en Dick de goed gevulde prijzen tafel aan het opzetten, wat  zie dit er weer goed uit. Daarvoor dank Sam Teunissen. Jammer voor theo wel is dat er geen nieuwe bunn bij zit voor zijn levende aasvisjes, nou dan maar in een plastic zakje doen de volgende keer ( dan zien ze het ook niet). Geinje Theo !!!!

Als eerste dit jaar 2012 is geeindigd Ben van der Ark met 12 punten en 167.860 kg als tweede is geeindigd Nico Meeuwenoord met 14 punten en 140.000 kg Jammer Nico volgend jaar beter). Op de derde plaats dit jaar is geeindigd de tovenaar met 15 punten en 143.580 kg.

Ook deze avond werd gebruikt door Max Bell om de vereniging te bedanken voor alle steun die hij gehad heeft bij het plotseling overlijden van zijn vader John Bell dit voorjaar, namens hem en zijn familie. Wij missen zijn positieve input nog elke wedstrijd.

Tevens werd het wedstrijd rooster bekend gemaakt voor 2013. veranderingen of aanpassingen hierin kunnen bekend gemaakt worden op de ledenvergadering van 14 december bij Dick thuis. Iedereen is hierbij uitgenodigd.

P.S. Vissende leden willen jullie ook aan de Contributie voor 2013 denken. Te laat betalen is bij betalen en heb je, je vergunning niet op tijd binnen.

Bedankt voor deze gezellige avond en hopend op een mooie competitie 2013.

Eindstand 2012 h.s.v de vrije visser.

Totaal min 3 wedstr. gewicht

1 ben v d ark 22 pnt 12 pnt 167860 gr.
2 nico meeuwenoord 23 pnt 14 pnt 140000 gr.
3 dirk v rijn 23 pnt 15 pnt 143580 gr
4 Jan vink 29 pnt 18 pnt 129250 gr.
5 theo meeuwenoord 31 pnt 19 pnt 73320 gr.
6 koos v d ark 32 pnt 21 pnt 76440 gr.
7 jacq meeuwenoord 33 pnt 22 pnt 62740 gr.
8 kees v rhijn 38 pnt 24 pnt 73920 gr.
9 jaap smit 40 pnt 26 pnt 53220 gr.
10 Gerard warmenhoven 45 pnt 32 pnt 30860 gr
11 wil caspers 46 pnt 32 pnt 26640 gr
12 nick schreurs 52 pnt 37 pnt 52280 gr
13 max bel 52 pnt 37 pnt 20780 gr.

Totaal 1050970 gram.

Gr. Dagresultaat ben v d ark 29280 gram.
Gr vis jaap smit 71 cm.